به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: يک قاچاقچي مواد مخدر كه پس از قتل مرد كارتن خواب متواري شده بود، از سوي ماموران پليس آگاهي در كوه‌هاي مسگرآباد در جنوب شرقي تهران دستگير شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 45‌/‌17 روز پنجم فروردين امسال ماموران كلانتري 169 مشيريه هنگام گشت‌زني در اتوبان خاوران، مرد جواني را كه بي‌هوش و زخمي بود، مشاهده و بلافاصله به بيمارستان منتقل كردند.

در بازرسي بدني از او، مدارك متعلق به پذيرش يك گرمخانه در منطقه خاوران به دست آمد كه با مراجعه ماموران به اين محل، هويت جوان مجروح به نام رضا ـ 29 ساله ـ شناسايي شد.

در تحقيقات انجام شده از افراد حاضر در اين محل مشخص شد رضا با 2 نفر به نام‌هاي هدايت و موسي (معروف به گنجشك) درگير و از سوي اين افراد با چاقو مجروح شده است. متهمان نيز بسرعت از محل متواري شده‌اند.

شاهدان صحنه درگيري در اظهارات خود به ماموران گفتند: كمي بالاتر از گرمخانه روي چمن كنار بلوار نشسته بوديم كه متوجه درگيري لفظي ميان رضا و شخصي به نام موسي (معروف به گنجشك) شديم. ناگهان جوان ديگري به نام هدايت، به طرفداري از موسي با رضا درگير شد و با چاقو به رضا حمله و او را از ناحيه سر و گردن و سينه مجروح كرد و بسرعت از محل متواري شد.

با شناسايي هدايت 27 ساله، مأموران كلانتري 169 در تحقيقات خود پي بردند هدايت پس از فرار، در كوه‌هاي مسگرآباد ـ روبه‌روي بازار گل و گياه ـ مخفي شده است، به اين ترتيب متهم فراري عصر روز هفتم فروردين، در حالي كه در يك چادر مسافرتي مخفي شده بود، دستگير شد.

همزمان با دستگيري هدايت، ماموران اطلاع يافتند رضا بر اثر شدت جراحت فوت كرده است.

با اعلام خبر مرگ رضا، پرونده‌اي تشكيل و به دستور رسولي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ، همراه متهم دستگير شده براي تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات از هدايت، وي در اظهارات اوليه خود با وجود اعتراف به حضور در زمان درگيري، منكر هرگونه استفاده از سلاح سرد و ضرب و جرح مقتول شد و گفت: رضا قصد گرفتن مواد از موسي را داشت و چون پول نداشت، موسي نيز به او مواد نمي‌داد. همين موضوع باعث درگيري ميان آنها شده بود اما من به هيچ عنوان كاري با رضا نداشتم و تنها مي‌خواستم آنها را از يكديگر جدا كنم و در زمان درگيري نيز چاقو در دست موسي بود.

با وجود اظهارات اوليه متهم، كارآگاهان با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از شاهدان صحنه درگيري كه همگي آنها متهم دستگير شده را به عنوان ضارب شناسايي و معرفي كرده بودند، دوباره به تحقيق از وي پرداختند كه هدايت اين بار به كارآگاهان گفت: قصد جدا كردن رضا (مقتول) و موسي را داشتم كه ناگهان رضا با سر ضربه‌اي به صورتم زد. در حالي كه موسي گنجشك با چاقو چند ضربه به رضا زده بود، من نيز با چاقويي كه در كمر داشتم ضربه‌اي به گردن رضا زده و بلافاصله همراه موسي از محل فرار كردم.

با اطلاعات به دست آمده درباره ديگر متهم پرونده (موسي)، كارآگاهان اداره دهم با شناسايي مخفيگاه موسي در شهرك شهيد بروجردي، او را دهم فروردين هنگام مصرف شيشه دستگير و به اداره دهم منتقل كردند. با انتقال موسي به اداره دهم، وي در تحقيقات به جرم خود اعتراف كرد.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به اعترافات صريح متهمان در خصوص ارتكاب جنايت، به دستور قاضي پرونده قرار بازداشت موقت براي هر دو متهم صادر شد. متهمان براي تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارند.



[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:36 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید